Każdy pracodawca jaki decyduje się na delegowanie swojego pracownika powinien znać wszystkie przepisy związane z tym wyjazdem. Jeżeli delegacja dotyczy wyłącznie kilku dni w kraju w celu załatwienia istotnych spraw firmowych w innym mieście, uczestnictwa w zebraniu lub spotkaniu z ewentualnym klientem pracodawca musi jedynie być zapoznany z przepisami jakie obowiązują w naszym kraju. Inaczej sytuacja wygląda jeżeli delegacja miała by odbyć się w innym państwie członkowskim Unii Europejskiej na czas kilkunastu miesięcy. Przepisy unijnie nie są każdemu znane, a pracodawcy w większości wypadków zaczynają się nimi interesować w chwili chęci posłania pracownika na dłuższy okres czasu. By poznać wszystkie ważne i przydatne przepisy bądź informacje warto zastanowić się nad uczestnictwem w Kongresie imp. Jeżeli więc chcemy się zapoznać z tymi regulacjami oraz być na bieżąco w sprawie delegowania warto dowiedzieć się kiedy odbywają się najbliższe spotkania organizowane w tym celu.